Pedikűr

A lábápolás fontossága nem csak esztétikai okokból jelentős, de komoly betegségeket is meg tudunk előzni vele. Ahogy minden más szolgáltatásunknál is érvényes, gyors és professzionális kiszolgálásban részesítjük vendégeinket, és mind ezt a természetesség jegyében.

A bőrkeményedések eltávolítását, a körmök hosszának rövidítését és formázását, illetve az esetleges egyéb problémák – például benőtt körömsarok, tyúkszem eltávolítása – kezelését jelenti. A pedikűr folyamatát mindig a vendég kikérdezésével és diagnosztizálással kezdjük, melynek során az esetleges ortopédiai, bőrgyógyászati elváltozásokat derítjük fel, valamint megállapítjuk a talp bőrtípusát. Ennek megfelelően kezdjük el a láb áztatását bőrpuhítót is tartalmazó vízben. A megfelelő áztatási hatóidő letelte után eltávolítjuk a bőrkeményedéseket, rövidítjük és formázzuk a körmöket, továbbá igény szerint kezeljük az egyéb problémákat is.

Körömszabályozásra is van lehetőség, ami kiemelten fontos, ha a köröm deformálódott. Ez ugyanis nemcsak esztétikai szempontból hátrányos, de fájdalmat is okozhat. A körömszabályozás egy úgynevezett spange-val történik, mely egy kicsi fém eszköz, melyet a körömre helyezünk. Viselésével a benőtt köröm korrigálható, újra esztétikussá tehető. A kezelés fájdalommentes, gyerekeknél is alkalmazható!

Amennyiben nincs semmilyen akadálya, abban az esetben a talpat, sarkat, lábfejet, lábszárat térdig megmasszírozzuk a bőrtípusnak megfelelő hatóanyagos krémmel vagy olajjal, nyáron pedig akár lábhűsítő jégzselét is alkalmazunk. Pedikűr és masszázs után szerint ápoljuk, erősítjük a körmöket, de akár egyéni igény szerint lakkozhatjuk, díszíthetjük is.