Budapesti szalon

Budapesti szalonunk

A civilizáció által megváltoztatott mesterséges elektromágneses mező fokozottabban igénybeveszi szervezetünket. Ma már az orvostudomány is felismerte ezt a terheltséget. Ez az elektroszmog az oka, hogy megszaporodtak a különböző testi betegségek, főleg allergiák, gyulladások, daganatok. Mindezek a test immunrendszerének gyengülését mutatják. Ez alól nem kivétel testünk egyik legfontosabb területe, a fej, ahol a legvékonyabb a bőrrétegünk, és az összes akkupunktúrális pontunk, meridián csatornáink végződései jelen vannak. Ezért fontos a hajgyógyászat, ami tudományosan felismeri a fejbőr működési zavarának jelzésével párhuzamosan a testben zajló hosszú diszharmónikus folyamatokat. Ezért kiemelkedő a hajgyógyász feladata, hiszen mi már egy szőrszálból, hajszálból is genetikai szinten tudjuk meghatározni az elváltozás természetét. A kopaszodásnál fontosak a genetikai adottságok, és az egyén tolerancia szintje is.

Szolgáltatásaink

• Mikrokamerás fejbőr és haj diagnosztika

• Személyre szabott fejbőr kezelések

• Biofodrászat (vegyszermentes hajfestés, biológiai dauer)